Dagar man helst vill hoppa över :S

Idag har det varit en dag som lika väl kunde skippas.
Tänker fel och gör fel.... Allt blir bara katastrof.
Har kompisar som alltid piggar upp mig vid tillfällen som denna, dom ska tackas =)
Men sitta hemma ensam med massa cp musik och sånt är inte hälsosamt. Det är inte min kost heller tihi ^^
Funderar på vad man ska ta sig till denna dagen men det verkar inte bli bättre än att sitta hemma.
Denna vecka har jag varit slarvig med skolan. Söndag till måndags natt satt jag uppe med Micke och Rille till 5 eller vad klockan var. Vi hade det "skit kul" (interntskämt xD)  Och natten mellan måndag och tisdag vart jag Rille, Micke, Jesper och Jonas hemma hos Rille och kollade lite på film. Jonas stack senare på kvällen vilket jag inte märkte på ett tag (sry Jonas :P) Men vi andra satt där ett bra tag in på natten. Jag somnade och Micke och Jesper stack hem ungefär 5 tror jag. Så jag sov där den natten med hehe. Och så kom jag inte upp till skolan någon av dessa dagar tihi *blush*

***WARNING NEARD TALK***
Imorgon släpps WotlK vilket jag längtade till men inte så mkt nu eftersom jag inte kommer få tillbax mitt account ännu på typ 1 vecka antar jag...suck...
---NEARD TALK ENDS HERE---


Och på lördag ska jag och boysen ha "kvalitets-tid" vilket kommer bli ganska roligt hoppas jag xD
Alltid roligt att vara med polarna. Underbara människor det säger jag bara.

Denna blogg uppdateras väldigt sällan så nästa inlägg blir la kanske om 1 vecka eller 2 xD Hade gött tills dess ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0