Vad ere som händer?

Varför verkar alla så sura eller arga? Vad ere som händer? Har det hänt nått som jag inte fått veta?

Nästan alla jag snackat med idag verkar så nere eller arga på någe sätt.
Jag må bo långt ifrån men jag vill fortfarande veta vad som händer med alla.
Det e juh inte som om jag har slutat bry mig om alla. Jag bryr mig nog mer än vad som e bra för mig.
Men vem bryr sig. Bara alla andra mår bra så mår jag bra. I guess.
Hoppas nån förklarar för mig vad som pågår så jag slipper sitta här som ett levande frågetecken :S

Ett inlägg från en familjemedlem/kompis/pojkvän som bryr sig


Kommentarer
Postat av: Emil

Hej du Simon, vet inte vad jag ska säga, men jag är inte sur/arg på dig iallafall. Har inga skäl till det. O.o Plus, du har bort långt ifrån ett tag nu, förstår inte varför det skulle bli så just nu, det är bortom mig.





/ En Emil som är långt bort, men kan försöka att vara så nära som möjligt. :) Ha det bra kusinen.

2008-11-18 @ 23:08:05
Postat av: Emil

Det skulle ha varit Bott, sitter i fail-fåtöljen just nu, var säkert det. :)

2008-11-18 @ 23:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0