Welcome to My Sick Mind!

Howdy Hoo
Nu har även jag börjat med blogg :P Illa illa....
Men jag ska försöka så gott jag kan när jag har tid och lust ^^

Idag har det vart en slapp dag. Vaknade, gick till skolan, köpte min dagliga morgon cola. Träffade 2 polare på morgonen så vi promenera till skolan tillsammans och det ena ledde till det andra.. neh usch, fy fan :P
Iaf så har jag haft Religion och vi titta på filmen The Prince of Egypt eller vad den hette. Ska fortsätta se den nästa tisdag. Ganska bra musik i den faktiskt. Skön om inte annat.
Sen vart det programmering C som vi inte brukar göra någe på men idag vart jag faktiskt flitig och gjorde det program vi skulle göra :P Försökte även göra en sök funktion vilket inte ville funka :S
Sen hade vi en låååååång och tråkig lektion svenska vilke jag hatar väldigt mkt :P

Efter skolan så fick jag skjuts av Martin hem. Danke Schön martin <3 ^^
Och nu har man suttit och kollat massa Two and a half men, lite Scrubs och lite Family guy.
Nu snackar jag med min älskling, miss you damn much <3...

Det var la vad som hänt idag, nothing fun, just a normal booooring day :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0